Kızlar selam bugün doktora gittik bebeğimin bir haftadır geçemeyen hırıltısı vardı bize önceden dr hep gazdan gazdan diye söylüyordu. Bugün adeno rota covıd testi bakıldı negatif bi yandan da çocuk ishal neyse ciğer filmi istendi meğer çocuk bronşitmiş dr direk yatıralım dedi reçete falan vermeden. Özel hastaneye herhalde ondan bizde içimize sinmediği için devlete gittik devletin iyi doktorlarından birisi muayene etti evet bronşit var ama bu kadar tedavilik değil dedi bizde eve getirdik macrol verdi iki tane de nebuzotöre koyulacak damla aldık sizde böyle bi durum yaşadınıx mı nasıl aştınız süreç nedir nasıl oldı