Merhaba güzel annelerim 1 aylık bebeğimi artık normal banyodaki suyla yıkayabilir miyim acaba doktorlar nasıl öneriyor ? Sizler nasıl yapıyorsunuz yenidoğan zamanı suyu önce kaynatıp o şekilde yıkıyordum devam öyle mi yapmalıyım belli bir zamanı var mıdır. Fikirlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim 🌺