ozipek geçiyor merak etmeyin, benim kızımda öyleydi kremlerini düzenli kullandık. Ek olarak mustelanın atopik kremini kullandık. Şampuanında da bunlara dikkat ettik birde kıyafetlerini mutlaka ütüleyin, deterjanını en doğalından kullanın hemen düzeliyor.. evin ısısı çok yüksek olmasın sıcak çok tetikliyor, akşamları gelen gidenin de çok olmasıyla ortam ısısı arttığından hemen kızarıyordur benim kızımda öyleydi.. o kızarık sivilceler 3. Aya kadar sürdü bizde ama sonrasında da hep dikkat ettim sivilce gibi olmasa da kuru kuru oluyordu kızarıyordu. Şimdi 2 yaşında cildi hala çok hassas, nemlendirici vs kullanıyorum ama çok şükür pamuk gibi ☺️