ilkgozbebegim Bizim aşı kartimizda böyle bişey yazmıyor 9.ayda izlem oldu 1 yaş aşısı var dediler 3 ay sonra ama arkadaşımın aşı kartında 7. Ayda kan tahlili yazmışlar sizde de oldu mu bize neden yapmadılar ki
PonciKom ilkgozbebegim hepsi değişir. kuzenm 1 yaaında kan verılcek demıs bana dr 6.ayda sordu yapıldımı diye saglk ocagı farkedıyor demekki gerçi bnm kızım enfeksıyon kağtıgı ıcın sureklı aldırıyorusda normelde sen istedgın an aldırabılırsınn merak edıp
Yekyek12 ilkgozbebegim bizden de istendi daha yaptırmadık ocak ta kan tahlili yaptirıp saglık ocagina götürecekmisiz. Demir e bakacaklarmıs
PonciKom ilkgozbebegim kan sayımı sadece klasık olandan. hastalıgı carsa özellıkle belırtırsen onlarada bakıyorlar enfeksuyon gibi