Arasnuri17 İyi geceler sevgili anneler Sizlere sorum olacak oğlumun boyu ayına göre alt sınırda ve şuan 25 aylık argivit classic kullanmayı düşünüyorum yorumları iyi ama sizlere de danışmak istedim kullanıp memnun kalan oldumu acaba şimdiden tşk ederim
melek72 Arasnuri17 iğde tozu kullanın boyu bir anda uzar kızımdan biliyorum misler gibi uzadı zararsız
metehansmomm Arasnuri17 boy meselesi genetk değil mi ya bende aynı dertten muzdaribim bide erkek çocuğu sonradan uzar açılır gider diyorlar bilemedim :/
Arasnuri17 Evet genetik tabiki çok etkili ama bizimki doktor takipli 80 cm baya kısa yani iğde tozuda deneyebilirim aslında umarım bizdede işe yarar
melek72 GlgnOlgun süte yoğurda ballı süte herşeyle verebilirsiniz araştırın iğde tozunu faydası saymakla bitmez
GlgnOlgun melek72 aldım şimdi hepsı buradadan tadı nasıl acaba rahat tüketebilir mi kızım 2 buçuk oğlum 1 buçuk yaşında. Keçiboynuzu özü de aldım onla versem diye düşünüyorum
melek72 GlgnOlgun tadı çok tatlı güzel.. nesguik gibi süte karıştırıp verin inanın fark etmezler güvenilir bir yerden alsaydiniz
melek72 GlgnOlgun biz kendimi yapıyoruz bu sene mahsulü izmir konaktan taze her müşteriye özel çekilip gönderiliyor
Arasnuri17 ciko34 ne kadr süre kullandınız peki üç ay kullanıp bı ay ara vermek gerekiyor diyorlar da merak ettim
damlaka melek72 nerde yaşıyorsunuz kargoyla gönderim yapıyormusunuz oğlum 5 yaş ama boyu kısa yaşıtlarına göre
Benkeyfimkahyasi90 melek72 melek Hanım hergün mü verilmeli yoksa ara ara mı nasıl kullanımı detaylı bir anlatırsanız sevinirim