Arkadaşlar kızıma 2.sinde öksürük balgam burun akıntısı sebebiyle antibiyotik başladık bugün ayın 8 i öksürük çok şükür iyi baya azaldı ama burun akıntısı sanki grip gibi hala var normalde kesmesi gerekmez mi geniz akıntısı olup tekrar başa sarmaktan korkuyorum ayrıca antibiyotik öncesi hava verdim denedim geçmeyince havaya geçtik