canos valla ya gümüş kapak kullancan yada kremler var eczanwde alcaksin ben naptimsa hicbiaey gecirmedi bir hafta sonra kendiliğinden gecti evde bepantol vardi bebegun pisik kremi onu sürdüm sonra mor bu krem vardi eşim eczaneden aldi onu sürdüm o sekilde toprladi ama bisey diyim mi napsan da yine o acıyı cekiyorsun yani bir kaç gün merak etme Allah büyüktür ben ağlayarak emziriyordum ve emzirmkten vazgecme kaynanamlar zorla emzirttiriyodu iki gogsumdende dikiş ağrımı unuttum meme ağrısından Allah yardımcın olsun