Benimki olmuştu bir ay önce doktora gitmedim geçer diye ama tam 2.5 ay sürdü gün geçtikçe kötüye gitti. En sonunda genel cerrahi bölümden randevu alıp gittik ilaç ve krem verdi. Pansuman yap sürekli açık bırakma sar dedi. 4 gün falan kullan gel çekelim dedi. çektirmek istemedim. Kremi bolca sürüp kapalı tuttum. Bir süre sonra tırnak parçası tirnagimdan bağımsız bir şekilde kendiliğinden çıktı üst taraftan. Ama aşırı ağrılı acılı bir dönem.