Kızlar bebeğim şimdiye kadar kundakli uyku tulumu ve reflü yatağında ve yan yatırma yastığı ile uyudu artık yavaş yavaş donmeye başladı kundaksiz uyku tulumu alacağım bugün reflü yataksız yatiracagim ama korkuyorum baş kısmını çok azcik yükselttim ve yan yatırma yastığına yatirayim diyorum yine kusarsa diye 6nci ayına kadar siz nasıl yatiriyorsunuz ?