Fatmasalan yok hayır olmadı meyve seviyor diye arada meyve veriyorum bari vitamin alsın diye. Bu aylarda normalmiş ben 2 yaş sendromuna bağlıyorum memeyide kestim ne yese kar benim için. Makarnaya kıyma falan koyuyorum bazen pilava çaktırmadan yemeğin suyundan havucundan falan sıkıştırıyorum farkederse çıkarıyo farketmezse yiyor ki bu zamana kadar her şeyi ayırt etmeden yerdi ben büyümesine atak dönemine falan bağlıyorum geçer inşallah