sarazydn yapışıklık sanırım benim eş tarafında da yeğenlerinde abisinde falan var bizde yok ama ayak baş parmağının yanında ki 2 parmak hafif yapısık gibi kalp seklinde tek ayağında var ama gelişimine engel olmuyor çok tatlı görünüyor belki sülalenizde vardır böyle biri