Bebeğim 55 günlük o kadar korkuyorum ki hasta olmasindan etramizdaki herkes sirayla hastalaniyor gelen giden çok yok hasta olan da gelmiyor zaten misafir cagirmiyorum ama en son doktor kontrolunde doktorumuz okula giden cocugu olanlarla bir sure gorusmeyin misafir kabul etmeyin dedi rsv ve virus salginlari nedeniyle ama babaannesi gelip gidiyor o da herkesle gorusuyor. Resmen dogum yaptigimdan beri sadece doktor kontrolleri icin disari cikiyorum Sürekli kendi kendime ya bir sey olursa diye kuruyorum nasıl atlaticam bunu bilmiyorum paranoyak olucam. Herkeste de bi rahatlik konusu acilinca abartmacilar geliyor ama burdaki postlari da okudukca iyice tedirgin oluyorum benim gibi hisseden var mi nasil içinizi rahatlatiyorsunuz