linam0101 26 aralıkta beta verdiğimde değerim 1000di. Bugün sağlık ocagında tekrar tahlilim yenilendi 8 ocak tahlilim hâlâ 1000 artış olmamış neden acaba küsüratlı mı artış oluyor bin bin mı?
SevimliHayaletCasper linam0101 küsüratlı oluyor. Kimyasal gebelik olabilir. Aynı yerde mi yaptırdınız
durukusunannesi_ linam0101 bazı sağlık ocaklarında 1000 üst sınır oluyor üstünü göstermiyor ondan dolayıdır diye düşünüyorum ki zaten 1000 den sonra betaya da gerek yok artık kese oluşmuştur
1sirinannesi linam0101 Sağlık ocağında sanırım genelde referans aralığı 1000 oluyor, 1000 üzeri ölçülemiyor bence, kimyasal olduğunu sanmıyorum bir de hastanede verin.
melekortac @linam0101 üst sınır olduğu için 1000 o yüzden artmıştır illaki ama sınır oldugu için 1000 yazar tekrar kan verseniz bile
linam0101 Çok şükür dediğiniz gibi sağlık ocagında Max sınır 1000miş. 7 aylık hamileyken bile tahlil verildiğinde sağlik ocagında 1000 cıkarmış 🙏🙏