Mrv-0809 direkt var ilaçlar biryeri tamir için vücuda giriyor 10yeri tahrip ediyor. Bomba gibi. Ben astım bronşit geçirdigim için bebekken ve cocuklukta cok antibiyotik kullanılmış Cok fazla penisilin iğneler diye anlatırlar hatırlıyorumda çocukluk dönemini okul dönemini. Hep pis kokulu antibiyotik ler bitmiş vücudum. Kemiklerimin içini bomboş hissediyorum bir kere normal doğum yaptım ve darmadağın oldum belim hiç normal degil. Egzama var ciltte saçta Hepsi ilaçların etkisi uzmanlar bile açıklıyor antibiyotik giriyosa vücuda önündeki hayatında mutlaka acısını cıkarırmış okadar illet bişey. 😥 Ve bağışıklığım zayıf bir grip geçiririm Allâh muhafaza domuz gribi veya covid gibi çekerim sürünürüm. İlaçla büyüyen ve ilaçsız büyüyenin illaki farkı oluyor