Sorum başlıkta arkadaşlar. Bitmedi 14 gün oldu. Asla uyumak istemiyor. Gündüz uykusu hiç kalmadı. Uyuyamayınca sinirli ve keyifsiz oluyor. Sürekli vızıldıyor. Sürekli kucak istiyor. Odadan dışarı çıkamıyorum. Oğlumun normalde hiç uyku ile ilgili problemi olmamıştı. 4.ay atağı ne kadar kolaymış diyorum 🥹 Ve şu an aşırı bi yabancılama var. Çok sosyal bir çocuktu. Ataktan sanırım huyu suyu değişti 🙄