Çözümü varmı kızlar, 47 kilo ile hamile kaldım 65 ile doğum yaptım iki çocuğumu da Kısa aralıklarla.
Şimdiki kilomu bilmiyorum ama ortalama 50_55 im göbeğim çok kötü duruyo tahmin edersiniz ki . Ameliyat son çare mi olur , çatlakları hiç sormuyorum bile çözümü yokmuş 🥺