1Baby1momy Kızlar ağzımda ekşimsi bir tat var ve hiç geçmiyor bir şeyler yeyince tatlı bile yesem ekşi oluyor bide aşırı sulanıyor dilimde yara var o yapar mı neden olur acaba ve nasıl geçer
Synmannesi 1Baby1momy canım üşütmüş olabilirsin gastrit reflü olabilir şekerli şerbetli su iç istersen
1Baby1momy usenmedimyaptimbirvelet bilmiyorum ki midemde sorun yok diye biliyorum ama olabilir baktırmam lazım teşekkür ederim.
1Baby1momy Synmannesi teşekkür ederim canım olabilir mideme baktıracağım en kısa sürede şerbet yapıp içeyim.
Synmannesi 1Baby1momy canım tatlı mideye çok iyi geliyor hani o yüzden söyledim böyle ılık ya da sıcak bir bol şekerli bir şerbetli su içebilirsin
Synmannesi 1Baby1momy Şifa olsun inşallah bol şekerli yapıp için inşallah güzel olur benim babam ve yakın çevremden böyle gördüm ben hani yanlış da olabilir belki ama tatlı mideye iyi geliyor diye biliyorum