Kızlar benim kızım 9 aylık hala bir uyku düzeni tutturamadık. Beşikte felan yatmıyor asla sadeece yanımda yatmak istiyor. Ben de istemiyorum yanıma alışmasını sonra ayırmak çok zor olur diye düşünüyorum. Bir de yan yana yatınca mecbur sığmadığımız için kocam başka yerde yatıyor. Çok canımı sıkıyor bu durum. Napıcam önerisi olan var mı? Bebeğiyle birlikte uyuyan var mı? Sonrasında zorlandı mı?