Ece0101 Kızlar bebeğim 4,5 aylık antibiyotik tedavisine başladık bronşitten dolayı ilaç verdikten 10 15 dk sonra kustu tekrar vermelimiyim doktora yazdım dönüş yapmadı bu konuda doktorunda bilgi alan var mı tekrar verilir mi ?