Tosbikannem sakın ha sakın ikinci gelince ilki ancak öyle büyür, nasıl büyüdüğü anlaşılmaz vs diye düşünmeyin. Yalnızsanız hele daha da iyi düşünün. İki çocuğum arasında 3 yaş 4 ay var. Ona rağmen büyük oğlumun hala ihtiyacı var bize ve ben ihmal ettiğimi bile düşünüyorum bazen. Çünkü oyun oynamak istiyor ben de onunla oynamak istememe rağmen küçüğü müsade etmiyor mesela. İkisine de haksızlık oluyor. Bu sadece bir örnek. Bunun hastalığı var, yeme içmesi var tuvalet eğitimi var. Mesele büyüğün tuvalet eğitimi tamamen bitmeden ikinci bir çocuğum olsaydı çok zorlanırdım. Büyük kendi yemeğini yiyemese çok zorlanırdım.