Senaoz21 geçmiş olsun, antibiyotik fayda etmedi mi? Benim de 2buçuk yaşında ki oğlum geçen haftalarda ateşlendi ilk gün sabah istifarla başladı gecesinde ateşlendi ve 1hafta sürdü ateşi, dediğiniz gibi hep 4saate bir fitil ve ateş düşürücü şurup verdim dönüşümlü, en son ateşi bitti gözleri akmaya çapaklanmaya ve iltihaplanmaya başladı. Çayla mayla sildim sabunla yıkadım baktım geçmiyor en son antibiyotikli damla verdi doktor. 5gün onu kullandık şükür bitti akma iltihap çapaklanma. Sadece gözünün beyazında az kızarıklık kaldı oda geçer inşallah. Sizde de antibiyotik fayda etmezse ve gözlerde ya da farklı bi yerinde tekrar bi sıkıntı çıkarsa beklemeyin götürün hemen doktora, detaylı muayenesi ve tedavisi yapılsın. Tekrar çok geçmiş olsun inşallah ilerlemeden biter iyleşir hemen🙏🌸