alparslan1_ Rabiaglrr sarılık olmuştu ve yoğun bakıma almışlardı 3 günlükken. Sizinki ne derece bilmiyorum da benimki öyle ilerledi tsh yüksekken
Rabiaglrr alparslan1_ ilk TSH değeri 28cikti topuk kanında da çıkmıştı bizi aradıklarında ben tedaviye başlamıştım. Şuan 0,97 değerde sabit ilerliyor Dr geçici diyor ama ben korkuyorum siz ilaç kullandınız mi
alparslan1_ Rabiaglrr yoğunbakımda herşeyi halledip bize öyle verdiler bebegimizi. Baya yoğun tedavi görmüş ama.
alparslan1_ Rabiaglrr sizin için baktım yoğunbakıma girdiği gün 5.96 çıktığı gün 3.28e inmiş. İşte tsh de dahil birçok değeri referans dışıydı ama en çok sarılıktan dolayı girdi. Sonra sonra kalanlar da düzeldi🌸
Rabiaglrr alparslan1_ çok şükür 🙏🏻 düzene girmesine sevindim. İnşaallah ilaç gerek kalmadan bizimki de normal değerde kalır
alparslan1_ Rabiaglrr ben ilaç vereceklerini sanmıyorum. Ama yine de inşallah boşuna kimyasal şeyler vücuduna girmez 🌸🤲
Rabiaglrr alparslan1_ 5gunlukten beri kullanıyoruz ilaç, şuan 48gunluk. Kullanmamız gerekiyor eğer bu değer düşük kalırsa beyin gelisimini olumsuz yönde etkiliyor çünkü. Rabbim evlatlarımızı korusun 🙏🏻