Firdevs40 9 aylık bebeğime bugün Klamar antibiyotik şurup yazdı doktor aşırı öksürük ve balgam için daha önce kullanan varmı bilgi verirseniz sevinirim birde bebeğim şurup içmiyor işkence gibi oldu şurup içirmek resmen varmı fikirleriniz
Mevaaaam Firdevs40 bende kullandım bebeğim on günlüktü 😓😓bi zararı olmadı sonra tekrar hastalandı tekrar yazdı doktor kullandık hiç sorun olmadı
Angelangelll Firdevs40 bizde4 aylikken kullanmistik alerjik bir bebegim var diger antibiyotikler ve ilaclar alerji yapmisti. Sadece klamer kullanabiliyoruz
nurko Canım bizde kullandık . Bıgazında tahriş ve beniz akıntısı vardı . Bi zararını görmedim .Agumentin alerji yapmıştı bizde
Firdevs40 nurko augmentin bizdede alerji yaptı evet . Bebeğiniz kaç aylık birde kaçıncı gün faydasını gördünüz
nurko Firdevs40 canım ilk günde faydasını gördük 7 gün kullandık biz . Zar zor içirdik zaten . Şimdi yine hastalandı zencefil bal yaptım . 13 aylık olduk . 9 aylıktık bizde kullandığımızda
Firdevs40 Angelangelll çok teşekkürler bu site iyiki var anamdan bacımdan iyisiniz hepinizden Allah razı olsun canlar 😂❤️