Merveayla4 Benim ilk 2 gün sütüm gelmemişti mama verdiler hastanede eve gelince de sütüm geldi oğlum emmek istemedi, ama ısrarla denedim pes etmeyin. İlk başlarda silikon uç kullanın ama ucunuz büyüyünce çıkarın ucu böyle böyle alışacak. Tek meme emiyordu 2. Aya kadar ve 2 kere mastit oldum ve diğerini de alıştırdım 15. Aydayız ve hala çok şükür emiyoruz. Sakin kalmalı ve sürekli denemelisiniz, emip bebeğiniz çıkaracak ucunu, ve emmediğğ zamanlarda mutlaka sağın mastit çok zor