Bebeğim sürekli emerken uyuya kalıp tekrar ağlayarak uyanıyor sebebi ise kaka yapamıyor 2 gün oldu masaj felan hepsini denedik ama ikiniyor ikiniyor yapamıyor kabız değil sadece anne sütü veriyorum hep böyle oluyor acı cekerej yapıyor yaptığı zamanda siz de böyle olan var mı ne yapabilirim zamanında kaka yapması için daha bir buçuk aylık