Hanımlar “mevra” isimli giyim markasindan alisveris yapaniniz var mı? Fiyatlar makul ve desenleri de guzel duruyor ama kalitesini bilemedim. Çok fazla kullanmayacağım genel olarak tesettur mayosuyla rahat edemiyorum ama nadir de olsa ihtiyaç oluyor. Tavsiyelerinizi bekliyorum 🙏