Kızlar bebegim 5,5 aylık eller kollar hareketli göz teması iyi bisey uzattiginda tutar yada yanın duran biseyi eline alabilir kendisi. Yüzüstü yatirinca basini çok.iyi tutuyor destekli oturuyor çok kısa süre desteksizde ama konu şu ki yere yatirdigimda dönme gibi bir çabası yok yüzüstü durmayı hiç sevmiyor hemen ağlıyor sırtüstü öylece yatmak istiyor. Bugün bi arkadaşım uğradı. Bebegi 4.5 aylık kendini döndürüyor yüzüstü duruyor ve yüzüstü önüne bisey koyduğunda uzanmaya çalışıyor kıpır kıpır bi bebek Onu görünce benim bebegimde bi sıkıntı mı var diye düşünmeye başladım ve üzüldüm. Bacaklarinida hava kaldırıyor ayaklarını tutuyor ama bu dönmeme olayı beni üzüyor onun dışındaki herseyi bana normal geliyor sadece benimki tembel mi desem yada bilemiyorum kiyaslamiyorum da asla ama insan düşünmeden edemiyor. Bi fikir verecek varmi ? Yada benimde bebegim öyleydi sonradan düzeldi diyen şimdiden teşekkür ediyorum