Belcim30 acemiann elma kabuğunu kaynatıp suyunu verirdim ben bu aylarda işe yarardı o aylarında bide gögsüne ve sırtına zeytinyağı sürüp ütüyle tülbenti ısıtıyorum koyuyorum oda rahatlatıyor çocugu