BetKayra Anne sütüyle bebeğim kilo alamadığı için dr mama takviyesi yapalım dedi ama denediğim bütün mamalar gaz yapıyor kabız yapıyor hep böylemi gider? 3 aylık olduk.
minik_sercemm BetKayra sma comfort, similac denediniz mi bunlar gaz yapmıyor tabi bebeğe göre değişir.
Barandilan BetKayra 5.5 aylık oğlum da mama ile besleniyor beni emmeyi bıraktı mamaya geçtik geçtiğimiz zaman diliminde golden goat kullandık keçi sütlü mama çok memnunum kilo alımı da gayet güzel ama kabızlık sorunu illaki oluyor 5 6 günü geçmediği sürece sıkıntı olmayacağını söyledi doktorumuz mamasına da 1 çay kaşığı zeytinyağı ekliyorum ben
BetKayra Sma - aptamil - hipp hepsini verdim en son fitille kakasını yaptırıyorum anne sütüyle hiç sıkıntısı yok mamayla perişan Şimdi doktor keçi sütü maması önerdi
BetKayra Barandilan bende şimdi o mamaya geçtim inş sorunsuz devam ederim benim oğlum 4. Gün artık yapamıyorsa çok ağlıyor hiç durmuyor