hivda31 yani eksra sprey vs kullanmiyorum acikcasi daha cok minik cunku gerek yok bence zaten kullandigimiz seyler hep kimyasal bide sacina sprey sikip yapisinu bozmak yads Zarar vermek istemiyorum surekli tariyorum banyodan sonra sapka falan takiyorum o esnada yatiyor sonra bi bakiyorum geri havalanmis🤣 aman olsun iyice uzadiktan sonra zaten gecer