MelekSu Yusuf bal kesinlikle tavsiye ederim. 2.5 aylıkken sünnet oldu bebeğim. İlk gün birkaç saat zor geçti. Yağ sürmemizi söylemişti o canını yaktı biz de karton bardak koyduk pipisi beze değmesin diye ondan sonra çok rahat geçirdik. Ertesi gün bez değişimi yaparken pipisine krem sürerken hiç canı acımadı bardak koymaya birkaç gün devam edip bıraktık. Burada da çok okudum Yusuf balı kesinlikle çok iyi ve çok tatlı tavsiye ederim