seyma3737 Merhaba anneler 😊 Tecrübelerinize güvenerek sizlere bir sorum olacaktı 🤭 26 günlük bebeği başlarda sarılığı var diye 2 saatte bir besleme yapıyordum 3 gün önce doktora gittim sarılığı düşmüş riskli değilmiş artık anne sütü + mama olarak ilerliyorum doktor 1 aylık bebeğin kilosunu almış daha 1 hafta var 1 ay olmasına mamayı azalt dedi sütüm yetersiz olduğu için mecbur mama veriyorum yine sorum şu olacak sarılığı geçtiği için artık 2 3 saatte bir besleme yapmıyorum ne zaman ağlar uyanır o zaman besliyorum çünkü geceleri uyanınca hemen uyumuyor geri gece uykusuda bebekler için çok önemli. Yaptığım besleme şekli doğru mu sizce ne zaman acıkırsa o zaman beslemeye devam mı edeyim
Dilararden seyma3737 Aslında şu an mamayı bitirip tamamen anne sütüne geçeceğiniz için ve gece emzirmeleri de süt üretimini arttırdığı için devam edin derim 2 saatte bir emzirmeye.
Mrvsmt2502 seyma3737 sarılık riski olmasa dahi 3 saatte falan o uyanmasa bile beslemelisiniz . Rüya öğünü olduğu için alışkanlık yapmaz. Ayrıca sütğnüzün yetersiz olduğunu nasıl anladınız ? Emzirmek sütü arttırır sütüm yok diye stres yapmayın anne sütü çabuk sindirildiği için bebek sık acıkır mama anne sütüne göre daha zor sindirilir o yüzden mama alan bebek anne sütü alan bebeğe göre daha uzun aralıklı beslenmek ister. Sütünüz gibi besleyici bi besini tercih etmenizi öneririm
maygirl seyma3737 halen cok kucuk 2 saati gecrmein hipoglisemiye greblirm 2.5 3 aydan snra doktrunuz uygun gorurse geceleri 3 4 saate uzat der zaten ama şuan cok kucuk
nazalex seyma3737 kilosu iyi. Geceleri ne zaman ağlarsa o zaman emzirin bence. Mamayı gece değil gündüz verin. Çünkü gece sütü çook besleyici.
_tuuggcce_ Bizim 2 aylık olduktan sonra doktor geceleri 4-5 saat, gündüzleri 2-2,5 saati geçmesin demişti. Sarılığımız yoktu. 4 aylık kontrolümüzde sorduğumda yine aynısını demişti. Bu ay 5 olcaz bakalım yine aynı mı diyecek merak ediyorum
Emralpakcn Uyku da beslenme kadar önemli eğer uyanmıyorsa emzirmek için uyandırma ama gece mama veriyorsan o tok tutuyordur emse sadece daha sık uyanır benim oğlum saatte bir kalkardı bazen elinden geldiğince gece sütü vermeye çalış bence az da olsa gece sütü daha yağlı ve uyku hormonu veriyor
seyma3737 Mrvsmt2502 sadece anne sütü aldığı zaman bez değiştirme sıklığım azalıyor çünkü ordan anlayabiliyorum
Mrvsmt2502 seyma3737 bebekler uyurken idrar yapmazlar genelde uyanıkkende mesela 2 idrarı aynı beze yapıyorlar öyle olunca az değiştirmiş gibi düşünüyor olabilirsiniz anne sütünün %80 kadarı sudur