Merhaba hanımlar
Daha önce post açmıştım oğlum tek göğsümü emiyor meme reddi var ve biberon da içmiyor 4.5 aylık doktoruna da danışarak 5. Ayında başlayacağım ama bir şeyi anlamadım örnek veriyorum yoğurtla başladık tadıma 3 gün kuralı var ne kadar vermem gerekiyor ve tüm taşımlar bitince karışımlara mı geçeceğim?