Linayaz7 bebeğimin bi doktoru yok. Allah ne verdiyse ortaya karışık devlette gidiyoruz. Hatta ona bile 4. Aydan sonra gitmedim hastaneler mikrop yuvası diye. Özel hastane olsa giderdim de aylık kontrole, orası devlet kadar kalabalık olmuyor. Sağlık ocağında aktifim ben😃 aşırları vs oluyordu bu zamana kadar, gitmişken boy kilo takibi genel bi muayene yapıyordu ebe, çocuk doktoruna ihtiyaç duymuyorum şuanlık.