Benherseydenoncebiranneyim Kızımın burun akıntısı var. Gece uyurken burnu tıkanıyor. Nezle oldu galiba başka bir şeyi yok şükür ateş halsizlik vs. Burnunu çekiyorum serum fizyolojik veriyorum ama kar etmedi. Doktora götürmedim. İbufen vermeli miyim? 1 buçuk yaşında
mrymkrm Benherseydenoncebiranneyim ibufen sadece agri kesici ateş düşürücüdür ağrısı ateşi falan yoksa nezleye bir şey yapmaz boşuna vermeyin
mrymkrm Benherseydenoncebiranneyim iburamin zero şurup var soğuk algınlığı için 5 yas altında kullanılabiliyor ondan kullanabilirsiniz yarım ölçek ama bence sağlık ocağına götürme imkanınız varsa götürün daha iyi olur