7 ay oldu taktirali bu ay 20 gundur lekenme tarzi bi kanamam var bi gun hic olmuyor ertesi sabah oluyor aralıklı sekilde siz de oluyor mu bu durum bazi aylar cok kanamam oldu bazi aylar lekenme tarzi cok az oldu adetim doktora gittim bugün sıkıntı yok dedi kan aldı yarin gostercem ama boyl3 9lan var mi merak ediyorum