gluten hassasiyeti olanlar yemekten sonra sanırım şişiyormuş ben daha önce bunu yaşamadım bilemiyorum ama doğumdan sonra ne zaman yemek yesem 6 aylık kadar göbegim çıkıyo (normalde karnım düz) hamile taklidi yapsam sırıtmaz yani bu neden kaynaklı sizce sizde yasıyor musunuz aynı durumu kocaman şişiyo göbegim