Kızlar merhaba, park yatak bakıyorum ama ilk kez baktığım için nasıl olmalı, hangi özellikler olmalı hiç bilmiyorum. Öncelikle kızım 5 aylık ve kilosu biraz fazla 9 kiloyu geçti. Yani katlı olanların üst katını kullanabilir mi? Alt kat için daha çok küçük değil mi? Kafamda deli sorular🙈 ayrıca sepet beşikte sallanarak uyuyor yani sallanabilmesi gerekiyor ve kurulup kaldırılması kolay olan park yatak önerilerinizi bekliyorum :)