Kızlaaarr 21 aylık bebeğim var bir de 3.5 aylık miniğim. İlki acil sezaryen olduğu için aslında hiç şikayetim yoktu çünkü acil bir durumdu ve sorun yoktu. Ama Happymoms uygulamasında bir annenin doğum hikayesini okuduğumda o kadar özendim ki, neden böyle bir hissi böyle bir duyguyu yaşayamadım diye biraz üzüldüm bile hatta. SSVD yapan arkadaşlarımız varsa deneyimlerini paylaşabilir mi?
İstanbul Anadolu yakasında SSVD yapan arkadaşlarımız varsa doktorundan memnun kaldınız mı? Kaldıysanız kimi önerirsiniz?
ŞİMDİDEN CEVAPLAYAN OLURSA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM 🥰😇