2 ay önce sezeryan oldum full bayılıydım eve geldigim ilk sıralarda başım döner gibiydi hallada oyle devam edio boyle gozumu acip kapatirken bi tuhaf oluyorum degisik yani oyle olan varmi aranizda ve boyle olup doktora giden ? Ne dedi mesela doktor. ?