Ygzbebis benim bebeğim yoğun bakımda yatarken bana uyanınca siz yanında kalacaksınız demişlerdi üniversite hastanesiydi. Herkes görüş zamanı giriyordu ama ben bebeğim uyanmamasına rağmen gece gündüz 2 3 saatte bir 10 15 dk giriyordum bebekler için özel bir yoğun bakım değildi her yaştan insan vardı içerde. Uyanınca sensiz durmaz anne yanında olmalı dedi doktorum. Siz acilen müdahale edin duruma durumunuz varsa özele götürün araya tanıdık sokun şikayet edin ifşa ederim sizi deyin internette kamuoyu oluştururum deyin ne bileyim bişeyler yapın. Yoğun bakım kapısı beklemek ne kadar zor bilirim ama o bebekte orada rezillik çekmesin