Dorukhan-annesi benim balıma öyle bişey gelmedi çok şükür. Ama rota ve menenjit aşısı önemli. Rota öyle basit kusma ,ishal ateş olmuyor oda bulaşıcı bir durum. Ben kendim de hemşireyim o tür vakaları çokça gördüğüm için riske atmanın alemi yok. Bence yaptırın bebek için en korkulan şey zaten ateştir. Benim kızım 4 ay 9 günlük özel aşılar dahil hepsini yaptırıyorum.