_seher41_ozgul Bebeğim 4 aylık ve sürekli kuauyor doktora götürdük hiç birşey olmaz nazarı olsun dedi böyle olupta kullandığınız şurup varmı acaba veya ne yapıyorsunuz
gencmom_ _seher41_ozgul doktora götürdük hiç birşey olmaz nazarı olsun dedi Bunu bir doktor mu dedi ??