elenor33 Arkadaşlar instada hastalanmayançocuk diye bir hesap var kürünü deneyenleriniz oldu mu? 3 aylık bebeğim var sadece anne sütü alıyor kendim deneyeceğim ancak uygulayanların deneyimlerini merak ediyorum
TheMomm elenor33 Ben faydasını gördüm oğlumun burnu akmaya başlıyordu sesi değişmişti 2 gün sabah öğle akşam 1 cay kaşığı verdim diğer gün burun akıntısı falan kesilmişti
Habibetlppp elenor33 geçen hafta gece birden burunu tıkandı kızımın sabah hemen sarımsak kurunu yaptım akşamda yaptım ertesi güne bir şey kalmadı iki dir hastalığı böyle atlatıyoruz bu kür sayesinde
09dilek Bende bilgisine güvenenlerdenim kendime haftada bir yapıyırum dün 10 aylık kızımın ateşi vardı çorbasına çiğ sarımsak kattım bugün bişeyi yoktu tesadüftü olabilir
TheMomm klbklina Sarımsak, bal, limon instagram kullanıyorsanız hastalanmayancocuk sayfasına bakabilirsiniz orda mevcut