Ozlem091023 Kızlar normal doğum yaptım kırkım çıktı on gün sonra kanamam oldu bı hafta sürdü sonra her on beş günde bi kanamam oldu üç aydır böyle sizde böyle olan var mı
sarfinazar Bende aynı durumdayım. Bebeğim 2,5 aylık. Kırkım çıktı on gün sonra adet oldum. Bitti on beş gün sonra tekrar oldum. Ama normal bence. Hormanonlar düzen girmedi.