bozlarr42 kaka yapmadığı için kullanmıştım damlanın etkisi mi yoksa yapacağından mı çok kısa sürede etki etmişti. Alınabilir. Zaten sürekli aynı şeyleri kullanmayın değiştirin. Bağırsakları alışıyor faydaları azalıyor ve yok oluyor zamanla. Ben bittikçe başka bş damla aldım 6 7 ay aldım bizim kabızlık sorunumzu vardı. Ek gıdaya geçince düzeldi.