Merveasel58 Benim de bırakalı 1 sene olacak, sıktığımda sarımsı sıvı geliyor fakat çok az. Şişlik konusunda maalesef bir bilgim yok, isterseniz bir doktora danışın. Bırakalı 8 9 aylıkken falan doktora gitmiştim doktorum Ultrason istedi gün aldım ama maalesef hala gidemedim. Aslında sıvı geliyor diye bir ara benimde gitmem gerek