biricigiminannesi26 Kızlar bebeğim çok iştahsız d vitamini çok düşük çıktı hatta kan ilacı da yazdı doktor acaba iştahsız olmasının nedeni bunlar olabilir mi Bir de çinko kullananam oldu mu kızlar bebeğe iştah açsın diye ?
mucizeminnosum biricigiminannesi26 kaç aylık bebeğiniz bizimkinin de kanı düşük çıktı 1 yaş tahlilinde iştahsızlık yaparmış kansızlık benim bebeğimde çok iştahsız
amansallagitsin biricigiminannesi26 evet yapar bunlar ztn istahsiz bebege b12 cinko d ve demir bakilir dusuk ise istahsz olur tedavi edilir. Duxene girer istahi
Mtzzeynep biricigiminannesi26 benim oğlum da kansızlık ve d vitamini eksikliği var çok iştahsız diyemem ama çok az yiyor 1,5yaşında 11kg. Demir ilacını içmek istemiyor. Nasıl içirmem gerekiyor fikir verirseniz sevinirim.
mucizeminnosum biricigiminannesi26 biz de şuan ocean 600 olandan kullanıyoruz artık 1 yaş olduğu için bide kan damlasına devam ediyoruz
biricigiminannesi26 Mtzzeynep ben reddedince zorla veriyorum canım ne yapayım çok inatçı çünkü başka yöntemde yapsam almıyor zaten
trn-mom55 biricigiminannesi26 evet iştahsşzlık sebebi bizde de var patates haşlayın o iştah açmaya başlar umarım, ilaçlarını kullanın gerekirse suya ekmeğe damlata damlata verin ihmal etmeyin
biricigiminannesi26 trn-mom55 patates de yedirtmedim canım ama tekrar başka yöntemlerle vermeye çalışayım