kirpapatyasi19 Kizlar oglum cok oksuruyor hic bir sey yemiyor ilaclarini bile zorla veriyorum sadece anne sutu aliyor cok uzuluyorum oksuruk ve yemek birseyler yemesi icin ne yapmaliyim sizinde cocuklariniz boyle istahsizlik oldumu yorumlarinizi bekliyorum
Sese kirpapatyasi19 canım muhtemelen salgına yakalamdığı için yemiyor dur. Zaten ilaçlarını veriyormuşsun korkma yer birkaç güne daha bizde yeni atlattık gün boyu sadece 90 cc mamayla durduğunu bilirim ama geçici bir durum merak etme 😘