emilia Azı dişler mi, atak haftası mı bilmiyorum ama benim sinir sistemim çöktü. Asla durmuyor, oynamıyor, sürekli ağlıyor. 😢
-34 emilia Bizde öyleyiz köpek dişleri çıkmıs iki tane üstten ama altlarda şiş huysuzluk devam ediyo tabi son azılarda var var da var😂